Saturday, January 3, 2009

L*ch*

Sorry sa mga indi ka inchindi sang Hiligaynon pero ma vent ko ya sa language nga mas comfortable ko.

Nainit ko kung amo ni ang na feel ko, ara bala nga gina try mo i contain ang isa ka butang pero indi mo ma help ang imo self kag ga resent ka still. L*ch* gid ni ya nga feeling, I don't like this! Kabalo ko syempre ko kung nga-a kag sin-o ang reason nga-a ga amo ko ni but I'm reaching to a point nga indi na lang ko maghambal kay natak-an ko and that is dangerous.

Basta amo na ah. Indi na ko mag elaborate. Itulog ko na lang ni kay para mag bugtaw ko ma okay na ko. If indi man ko dyapon okay after ko nag tulog kag nag pakalma sang akon nga ulo - then may problema gid somewhere. Bal-an ta lang na sa huyop sang hangin ah.

Anyway, I'm getting sick of this vicious cycle at the end of the day, ako kag ang akon man lang gid kaugalingon ya ang akon masalingan. Na learn ko na before nga indi magsalig sang tanan tanan sa isa ka tawo. Self preservation kumbaga. Ok, tapos na ko rant. Ipalayo ko anay ang akon self sa mga tawo nga ga stress sa akon kay basi ma erupt lang ko bala haw, budlay na.

No comments: